CONGRÉS SOBRE L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA AL MVR

El Congrés sobre l’Emergència climàtica, organitzat per la ZER Poblet i amb la presència de la seva comunitat educativa, ha tingut lloc aquest divendres 13 de maig  al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí i s’ha definit com una jornada molt enriquidora, pedagògica i participativa.

L’acte ha servit de cloenda del projecte interdisciplinari d’aquest curs de la ZER Poblet, l’emergència climàtica. Així, els alumnes de totes les edats i de les tres escoles de la ZER, Vimbodí i Poblet, Blancafort i Vilaverd, han presentat a la resta de companys i familiars diversos experiments, ponències, tallers i vídeos que han preparat i treballat a les escoles durant aquests darrers mesos.

En acabar el congrés s’ha presentat un vídeo a tots els participants amb la cançó “Planeta Greta”, del grup Macedònia, amb un recull de fotografies de totes les activitats que els infants han anat fet aquest curs al voltant de l’emergència climàtica.

Sens dubte, ha estat una tarda molt especial per a la comunitat educativa de la ZER Poblet als extraordinaris espais del Museu de la Vida Rural. Els alumnes han pogut expressar-se de diferents formes per mostrar i ensenyar als seus pares i familiars la importància de treballar plegats per preservar el planeta i la vida de tots els éssers vius.

Podeu veure les fotos de la jornada en aquests enllaços:

Benvinguda

Xerrades dels alumnes de CI i Ed. Infantil