Segona setmana de la quinzena cultural de Blancafort

A l’escola de Blancafort aquesta setmana hem seguit amb la quinzena cultural. Els nostres alumnes han gaudit i après molt amb els següents  tallers:

El dilluns l’Anna Pedret ens va dur pintures de roba i diferents plantilles per pintar samarretes. Tots i totes van fer uns dissenys ben bonics. Si cliqueu aquí veureu es fotografies.

El dimarts van venir el cuiner de l’Arravaló Albert Pellicer i la seva parella Jennifer a fer-nos un taller sobre cuina internacional amb un menjar típic de Colòmbia. Aquí en teniu les fotografies.

El dimecres vam tenir un espectacle de Clown! Vam xalar molt!. Aquí hi ha les fotografies de la jornada.

Avui dijous ens ha visitat el bomber Frederic. Ens ha ensenyat el dia a dia al parc de bombers, i hem pogut participar en una petita demostració!. Aquí podeu veure que bé ens queda el vestit i com fem de bombers!

Esperem que hàgiu gaudit tant com nosaltres amb aquestes fotografies, i recordar-vos que demà a la tarda tanquem la Quinzena Cultural amb el congrés de la ZER Poblet al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. Us hi esperem!!