TROBADA INTERGENERACIONAL A L’ESCOLA MARE DE DÉU DELS TORRENTS

El passat divendres, avis i àvies de la llar de jubilats de Vimbodí i Poblet, ens van venir a fer una visita l’escola. Aquesta és una activitat que ja havíem fet els anys anteriors, però que la pandèmia de la COVID-19 va fer que l’haguéssim hagut de deixar de fer els darrers dos cursos.

Les àvies i avis van venir a la nostra escola per obsequiar-nos en un bon berenar. Nosaltres molt agraïts per la seva visita els hi vam explicar tot el que hem après aquest curs sobre el canvi climàtic. També aprofitant que el curs s’acaba els alumnes que participen en l’extraescolar de timbal ens van oferir un petit concert del qual vam poder gaudir i observar els grans progressos que han fet durant el curs.

Tots junts vam poder passar una bona tarda de divendres, amb bona música, un bon berenar i una fantàstica companyia.

Moltes gràcies.

Podeu veure les fotos d’aquesta trobada clicant aquí.