Concurs literari de tardor de l’ESCARRITX

Un any més la ZER Poblet ha participat al concurs literari de tardor que organitza l’associcació literària l’Escarritx de Montblanc. Aquesta vegada, la temàtica dels treballs, en narrativa o poesia, era la Conca de Barberà.

El lliurament dels premis va tenir lloc aquest dissabte passat dins els actes de la XI Festa del Llibre de Montblanc i els guanyadors de les nostres escoles van ser:

Àlex París (Escola de Blancafort)

Irina Pesquero (Escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí i Poblet)

Nerea Dana Herrera i Nydia Sagalà (Escola del Montgoi de Vilaverd)

Enhorabona a tots els participants i guanyadors, aquí en teniu les fotografies!

1. Enric París

Com sempre, gran iniciativa de l’associació literària Escarritx de Montblanc i gràcies a totes les escoles que hi heu participat.
    Enhorabona als premiats i per tots els participants.