OPINIONS DEL TEATRE

Els alumnes de Vilaverd un any més van anar al Teatre.

Els de Cicle Mitjà van anar el 7 de novembre al casal de l’Esplutga de Francolí a veure Aladí amb anglès i els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial van anar-hi el 19 de Novembre al Casal de Montblanc a veure Una Carratellada de Contes.

Aquí teniu les opinions dels alumnes de Cicle mitjà i Inicial:

Sara, 4t cicle mitjà:

Vaig anar al teatre a veure Aladí i m’ho vaig passar molt bé, el teatre era divertit i xulo, feia riure. El que em va agradar més va ser quan van pujar alguns nens a l’escenari i també quan van cantar una cançó en anglès

Nerea 3r de cicle mitjà:

Em va agradar el teatre de l’Espluga de Francolí. Em va agradar el geni ja que es feia el ximplet i també la noia que parlava amb anglès semblava que fes volteretes.

Èric, 2n cicle inicial:

Vaig anar al teatre de Montblanc i vaig veure el Brais, Ian, Jan, Cristina i Adrià.

Em va agradar el llop, les titelles, el gos que feia molta gracia i tres pomes, que una estava feliç i les altres dues sempre discutien.

Thais, 2n cicle inicial:

He anat al casal de Montblanc a veure teatre. He vist tres històries i ha fet molta gracia perquè han sortit dos persones  disfressades de gos, de llop i de moltes altres coses… També han transformat l’aigua del riu en or.

Joan, 1r cicle inicial:

He anat al teatre a Montblanc i he vist tres històries, una era d’un llop,l’altra d’un gos i la tercera d’unes pomes. Feia gracia.

Candela, 1r cicle inicial:

He anat al teatre de Montblanc per veure tres contes, els tres m’han agradat però el que més és el del llop i el que ha estat més divertit ha estat el del gos.

Si voleu veure les fotos del teatre cliqueu aquí.