Us convidem als concerts de Santa Cecília

Aquest any, des de l’especialitat de música, tornarem a organitzar els concerts de Santa Cecília a les tres escoles de la ZER Poblet. Aquesta és una activitat que es fa cada dos anys i pretén fomentar la participació musical de la nostra comunitat educativa: alumnes que aprenen a tocar algun instrument, exalumnes, professors de les escoles de música, familiars i entitats musicals de cada població.

Com sempre agraïm la col·laboració desinteressada de tots els músics participantsde l’Escola Municipal de Música Josep Porter i Rovira de Montblanc i de l’Escola  Municipal de Música de l’Espluga de Francolí.

Aprofitem per convidar-vos a tots a aquests concerts i a gaudir de la música!

Aquestes són les dates i el lloc on farem el concert de cada escola:
  • BLANCAFORT
Dilluns, 25 de novembre a les 15.00h de la tarda al Centre de Dia i Casal de gent gran
Hi participaran exalumnes de la nostra escola, els grallers i la Batucada de Blancafort.
  • VIMBODÍ I POBLET
Dijous, 28 de novembre a les 15.00h de la tarda al teatre Foment
Hi participaran alumnes que aprenen a tocar algun instrument a les escoles de música de la Conca, exalumnes i professors de l’Escola Municipal de Música  de l’Espluga de Francolí, Sergi Esparza i Sara Hernández.
  • VILAVERD
Divendres, 29 de novembre a les 15.30h de la tarda al Local Social
Hi participaran els alumnes de la nostra escola i exalumnes  que actualment estudien a l’Escola Municipal de Música de Montblanc Josep Porter i Rovira.