Col.laboració amb el Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Totes les mestres i els mestres de la ZER Poblet estem molt contents de presentar-vos un projecte de col·laboració que hem iniciat aquest curs 20-21 amb el Museu Comarcal de la Conca de Barberà, amb seu a Montblanc.

Es tracta d’una proposta per apropar les peces d’aquest Museu als infants de les nostres escoles.

La proposta es concreta relacionant el nostre projecte interdisciplinar d’aquest curs 20-21, EL CIRC, amb els objectes que formen la col·lecció d’aquest Museu. Des del Museu ens han ofert un seguit d’objectes que tenen relació d’alguna manera amb el Circ, a través dels quals els infants treballaran el valor de conservar peces que són importants, ja sigui per la seva utilitat, història, o emoció que ens provoquen.

Els responsables del MCCB han preparat un seguit d’activitats per als infants d’Ed. Infantil i Primària que anirem desenvolupant al llarg d’aquest curs, i esperem que, si la situació actual millora, puguem visitar el Museu al final d’aquest curs.

Us deixem per començar algunes imatges de com hem decorat les nostres escoles!!!