Learning about Halloween!!

Aquestes setmanes els alumnes de Primària hem estat fent activitats en anglès relacionades amb Halloween!!🧛‍♂️💀👻🦇🕷🎃

Els més petits hem escoltat el conte “Room on the Broom” i com que la Blanca i la Itzel tenien el llibre ens l’han portat per ensenyar-nos-el!! Després hem creat entre tots la nostra “creepy potion”…!

Els de Cicle Mitjà hem dissenyat la nostra “haunted house” aprofitant per repassar tot el vocabulari sobre la casa i per aprendre’n de nou sobre personatges terrorífics com: ghost, witch, mummy, vampire, spider, bat,… i molts més! A continuació, hem jugat en parelles o en petits grups per practicar l’expressió oral i ens fèiem preguntes com: “Is there a black cat in the bathroom?”

Per últim, els més grans hem escoltat un vídeo molt divertit que ens donava instruccions per aprendre a dibuixar “a big mouth pumpkin”.

Ah! I a Blancafort hem tingut una visita molt especial… Us deixem algunes fotos perquè ho descobriu!!