LA CASTANYADA A LA ZER POBLET!

Els nens i les nenes de la ZER Poblet hem celebrat la castanyada. Aquest any d’una manera totalment diferent però també hem gaudit d’un bon dia.

A l’escola Montgoi de Vilaverd ha arribat la Maria castanyera, hem decorat l’entrada amb castanyes, paperines i fulles de la tardor pintades. Durant tota la setmana hem estat fent activitats relacionades amb la festa de la castanyada. Els infants d’educació infantil han fet una manualitat per pendre a casa. Els d’educació primària han creat i escrit un dossier de jocs per tota l’escola relacionats amb la castanyada que després, el deixarem a la biblioteca de l’escola. I, avui els alumnes de cicle superior s’han disfressat de castanyeres i hem jugat als jocs preparats pels alumnes grans. A la tarda, hem portat berenar de la tardor  (fruits de la tardor, panellets…). I al sortir de l’escola, ens hem trobat una sorpresa de l’AMPA. Cliqueu aquí per veure les fotos.

A l‘escola de Blancafort durant aquest matí, grans i petits hem fet una titella d’una castanya o un castanyera amb la tècnica plàstica de la textura. I, a la tarda hem anat al parc del poble a fer els jocs que els nens i nenes de cicle mitjà i superior han preparat pels altres infants. Cliqueu aquí per veure les fotos.

A l’escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí ha arribat la castanyera. Durant el matí hem fet manualitats a l’aula d’educació infantil i cicle inicial. Els nens de 4rt han fet activitats relacionades amb Halloween. A la tarda, hem anat a la pista a berenar i a ballar amb distància. Cliqueu aquí per veure les fotos.