CIENTIFIKS EN JOC

El passat dijous, 25 de maig, els alumnes de cicle superior de l’escola Mare de Déu dels Torrents van assistir a la Gala d’entrega de premis del concurs Científiks en Joc. Científiks en Joc és un programa educatiu virtual del Departament de  Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de primària de les escoles de Catalunya.

Durant aquest curs, els alumnes de cicle superior han estat dissenyant un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu, tractant la recerca en temes de l’energia des de diverses perspectives, de la mà de la investigadora escollida, la Marina Navarro. Actualment, la Marina, està treballant  amb la recerca d’una pila biodegradable, la Flower Battery, i els alumnes de cicle superior han estat dissenyant durant el curs un videojoc al voltant de la Marina i la seva pila biodegradable.

Dijous vam tenir l’oportunitat de poder conèixer a la Marina Navarro en persona. Molt amablement la Marina va portar-nos el prototip de la Flower Battery i la vam poder tocar i ajudar-nos a fer una idea de com serà en un futur.

Us deixem aquí unes imatges de la gala del passat dijous, en què vam poder conèixer l’escola guanyadora d’aquesta edició.