SEGONA SETMANA DE LA QUINZENA CULTURAL A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

A l’escola de Blancafort hem seguit i finalitzat ja la segona setmana de la quinzena cultural.

Els tallers d’aquesta setmana han estat molt enriquidors, divertits i sobretot ens han ajudat a aprendre molt.

El dilluns vam tenir un taller d’estrelles amb l’Anna Pedret. Ens va portar unes estrelles dissenyades amb paper d’adhesiu, que els alumnes van acolorir i retallar per després enganxar als murals que ens havia preparat l’Anna i anar formant diferents constel·lacions.

El dimarts ens va visitar la Roser Llagostera i uns ajudants castellers. La Roser ens va explicar moltes coses sobre el món casteller i vam poder practicar una mica i tot.

El dimecres vam tenir un taller de confecció de motxilles amb els alumnes de CS i CM, i al mateix temps els alumnes de EI i CI van gaudir de les xerrades dels nostres veïns de l’associació de jubilats.

El dijous vam tenir un taller de Ioga amb la Lorena Domínguez, qeu ens va fer gaudir amb les diferents postures del Ioga i algun que altre joc corporal.

Avui divendres hem tingut una videoconferència amb el Josep Maria Masqué, professor de la Universistat de Guanajato (Mèxic), que ens ha fet un passeig pel sistema solar i ens n’ha explicat una colla de curiositats.

Queda pendent organitzar el dia del visionat nocturn d’estrelles. Hi estem treballant.

Aquí us deixem unes fotografies de les diferents activitats.

TALLER CONSTEL·LACIONS

TALLER CASTELLS