LA MONA

Avui les tres escoles de la ZER Poblet hem preparat unes bones molt bones.

A Blancafort, avui hem decorat les mones per grups. A la tarda hem convidat a les famílies i hem fet un joc d’amagar ous de Pasqua i a continuació, ens hem menjat les mones tots junts.

Aquí podeu veure les fotos.

A Vimbodí, hem anat al Parc a jugar una estona. Hem organitzat un minitorneig de tenis taula i ens ho hem passat molt bé.
La mona ens l’hem menjat al pati de l’escola i quan hem acabat a sortit la Cuca. Ens ha agradat molt veure-la després d’uns anys d’hivernació!!!

Aquí podeu veure les fotos.

A Vilaverd, la vella avorrida ens ha fet arribar els ingredients per a decorar la mona rodona. Avui els infants l’ han decorat i han convidat a les famílies a menjar la mona a l’ ermita del Montgoi.

Aquí podeu veure les fotos