XII Certamen de Tardor de l’Escarritx

Tots els alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER Poblet han treballat aquests mesos en la creació de poesies i contes, al voltant del tema “La Conca Fantàstica”, per participar al XII Certamen de Tardor de l’Associació l’Escarritx. Sens dubte, han sorgit històries molt boniques i màgiques i tres dels nostres alumnes han obtingut algun premi en aquest concurs: La Blanca Roig, de Vimbodí i Poblet; l’Azzam Thari, de Vilaverd; i la Martina Ferran, de Blancafort.

Tots ells van assistir a la recollida de premis aquest divendres a l’Hospital de Santa Magdalena de Montblanc. Aquesta associació va lliurar un lot de llibres a cadascun dels premiats (25 en total) i a totes les escoles i instituts participants.

Enhorabona a tots els participants i guanyadors i gràcies a l’Associació l’Escarritx per aquesta iniciativa!

Podeu veure les fotos aquí