TOTS SOM IGUAL TOTS SOM DIFERENTS

Totes les nenes i els nens de la Zer hem après coses d’aquelles que ja no s’obliden perquè arriben al cor. Ens ha quedat a totes i a tots molt clar, que “tots som iguals i tots som diferents”, i que justament en això rau l’alegria de la vida!!!: persones altes, baixes, grans, petites, alegres, tristes, blanques, negres, rosses, morenes, coixes, mudes, cegues, miops,….. TOTS IGUALS, TOTS DIFERENTS!!!
Els de Cicle inicial, hem estat treballant “els sentits”, i a partir d’aquí vam pensar que la millor manera d’acabar de veure què sabíem però sobre tot, què sentíem amb tot el que havíem après, era viure en primera mà, el sentir de persones amb diferents discapacitats. I vam voler compartir-ho amb tota la Zer.
Per això, aquest divendres dia 15 durant el matí, ens hem agrupat tots els infants de la Zer a Sudanell i han vingut a l’escola persones de: ASPID Lleida, Deixa’ns signar, i Muévete por los que no pueden, i ens han ensenyat tot un munt de coses entorn les malalties rares i les discapacitats.
Hem rigut, hem gaudit, hem compartit, hem après, i ens hem fet un xic més personetes. Això és el que volem a les nostres escoles!!!
Gràcies a les tres entitats que ens ho heu fet possible!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *