GEP

La ZER La Coma va encetar el curs 2017-2018 el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP). La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Us volem recopilar algunes de les activitats i documents que s’han dut a terme durant aquests cursos:

Els alumnes de CS van realitzar un programa de televisió en llengua anglesa sobre l’imperi Romà a Tarragona. El fet d’aprofitar una excursió escolar per gravar-lo els va suposar un bonic i excitant repte! Link al bloc!

Aquí es poden veure algunes de les activitats que es van dur a terme durant el projecte amb els alumnes. Enllaç al padlet del projecte!

Durant aquest darrer curs ens van informar que el nostre projecte formaria part de l’Arxiu de Recursos de la Generalitat!! Aquí teniu l’enllaç!!

A més, durant aquests cursos s’ha instaurat la llengua anglesa com a vehicular dins l’àrea de plàstica i hem treballat temàtiques molt variades, des de la fotografia a artistes i creadors que han passat a la història.

Per exemple, i seguint els passos de Niepce o Daguerre (pares de la fotografia). vam treballar la composició fotogràfica fent ús d’apps d’edició digital: Enllaç al bloc i galeria de fotos!

Exemples de powerpoint treballats a l’aula de plàstica com a input de llengua anglesa:

Pointillism!

Winter Collage!

Antoni Gaudí!

Gustav Klimt!

Andy Warhol (Prezi)

Creació del Gaudell (Gaudell with clay!)

Beach footprints!