Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Corresponen al consell escolar les funcions establertes a la Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació.

Composició del consell escolar Zer la Coma

Data de constitució: 2 de desembre de 2016.
  • President: Sònia Fernández Pena
  • Cap d’Estudis: Mar Zapater Santamaria
  • Secretari: Susana Cáceres Becerra
  • Directors escoles:
    • Sònia Fernández Pena
    • Susana Cáceres Becerra
  • Mestres del Claustre:
    • Àngels Sanz Bergé
    • Carles Romero Portolés
    • Georgina Bonet Martínez
  • Representants dels Pares/Mares:
    • Montoliu: Artur Pedrós
    • Sudanell: Joel Forcada
  • Representant de l’Ajuntament:
    • Montoliu: Carlos Bosch
    • Sudanell: Josep Poblador López

Funcions del consell escolar dels centres públics

  1. Avaluar positivament el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  2. Avaluar positivament la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  3. Avaluar positivament les propostes d’acords de co-responsabilitat, convenis i altres acords de col·—col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  4. Avaluar positivament les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  5. Avaluar positivament la carta de compromís educatiu.
  6. Avaluar positivament el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  7. Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  8. Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  9. Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  10. Avaluar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  11. Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  12. Avaluar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  13. Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.