Tarzan

EN

On 8th February the children from 1r to 6è went to Montoliu de Lleida in order to enjoy a theatre play in English. We practised the story, the vocabulary and the songs from the play in class.

Tarzan lives in the jungle with all his animal friends. It’s wild, it’s fun and it’s tax free. But when Tarzan meets the intrepid jungle explorer, Jane, he suddenly realizes that his levels of culture, English and personal hygiene need to be improved and quickly.

The actors were brilliant and fun! The children enjoyed a lot and some of them asked the actors questions at the end of the show. We are looking forward to repeating the experience soon. Here you are some photos.

CAT

El dijous 8 de febrer els alumnes de 1r a 6è de la ZER es van desplaçar a la sala del ball de Montoliu de Lleida per gaudir d’una obra de teatre en anglès. Els dies previs a la representació vam treballar la història, el vocabulari i les cançons a l’aula per tal de facilitar la comprensió.

Tarzan viu a la jungla amb tots els seus amics animals. És un lloc salvatge, divertit i lliure d’impostos! Però quan Tarzan es troba amb la Jane, la intrèpida exploradora de la jungla, de sobte s’adona que necessita millorar ràpidament el nivell cultural, l’anglès i la higiene personal…

Els actors eren molt divertits! Els alumnes van gaudir i van participar cantant i responen quan els hi preguntaven. Alguns d’ells van fer preguntes als actors quan va acabar la representació. De ben segur repetirem l’experiència!

A continuació us deixem un recull de fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *