EDUCACIÓ INFANTIL – SORTIDA AL MUSEU DE L’AIGUA

El passat 17 de novembre, els nens i nenes d’Educació Infantil de l’escola El Roser de Sudanell i de l’escola Sant Isidre de Montoliu, van anar a la Bordeta, a visitar el Museu de l’aigua. Vam fer un taller de l’aigua i els 5 sentits, vam descobrir quins sons pot fer l’aigua, si té color, quina olor fa, quin gust té i el tacte de l’aigua, el gel i el vapor i  un joc final de bombolles de sabó, ens ho vam passar molt bé, després en acabar vam anar a esmorzar a una zona de pícnic i vam aprofitar el bon dia que feia per jugar al parc de l’aigua. Un matí complet on vam gaudir molt!

Cliqueu la imatge per veure més fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *