Sortida de Cicle Superior a “LA GRANJA”

El passat 4 d’abril els nens i nenes de la ZER vam fer una sortida a “La Granja”, una granja- escola de Santa Maria de Palautordera, situada a peu del Parc Natural del Montseny.
Hi vam anar per fer unes activitats complementàries dintre del projecte “La Convivència” que estem portant a terme aquest segon trimestre a Ger, a la Interzona.
En aquesta granja-escola vam realitzar una activitat anomenada “La Cohesió: som una classe, som un equip”. Per aconseguir aquest objectiu hi havia tres reptes:
1. LA MISSIÓ POSSIBLE: Circuit amb tres dinàmiques diferents on mitjançant reptes vam entrenar les habilitats de: Establir un objectiu comú, Pactar una estratègia i Coordinar i sincronitzar els membres d’un equip
2. JUNTS ARRIBAREM MÉS LLUNY: En aquesta activitat vam entrenar dues habilitats, la confiança i la responsabilitat, el que ens permet prendre consciència de com afrontem els reptes i les decisions personals.
3. TRAVESSEM EL MUR: En aquesta activitat vam buscar conscienciar i entrenar el compromís. La responsabilitat d’adquirir un compromís de grup enforteix els lligams i augmenta la confiança entre els seus membres. Un ha de ser conseqüent amb el que es compromet, ja que la meva decisió, sigui avalar el pacte o trencar-lo, afecta a tota la resta.

Els reptes van estar molt bé i els mestres i monitors vam poder observar com a mida que avançaven els reptes anava millorant el treball en equip.