ESCOLA SANTA CECÍLIA

LA ROSTITA

Avui Dijous Gras hem anat a demanar la Rostita pel poble de Bolvir, ens han acompanyat les famílies i tots disfressats hem caminat pels carrers amb el Rei Carnestoltes.
Ens ho hem passat molt bé i donem les gràcies a tots els que han col.laborat perquè… Llegeix més»

SORTIDA A GUILS

Aquest dimarts 18 de Febrer els nens i nenes de l’escola Santa Cecília vam realitzar una sortida a Guils, on hem tingut l’oportunitat de gaudir del nostre entorn més proper.
Els més petits de l’escola van jugar amb la neu i amb els trineus, van compartir… Llegeix més»

VI SETMANA MUSICAL

Un cop més aquest curs 2019/2020 estem celebrant la setmana musical.
Ahir dilluns van venir els pares de la Maria de Moxó, en Carles i l’Anna, a tocar i cantar diferents cançons amb titelles, també ens van ensenyar com és la flauta travessera.
Avui dimarts han vingut… Llegeix més»

PSICOMOTRICITAT P3-P4-P5

Els dimecres a la tarda els nens i nenes d’Educació Infantil fem psicomotricitat. Sabeu que fem durant aquesta estona? Com podeu veure a les fotos el més important que fem és gaudir!
Durant aquestes setmanes hem fet diferents jocs i circuits per tal de treballar diferents… Llegeix més»

LA CLASSE DE LES MARIETES

Aquí us deixem algunes fotografies perquè pugueu veure algunes de les activitats que hem realitzat les primeres setmanes, com per exemple triar el nom de la nostra classe, activitats amb els noms dels nens i nenes de la classe, activitats a la pantalla, cantar, ballar,… Llegeix més»

CASTANYADA

El dijous 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Els alumnes de la llar d’infants i de l’escola van recitar poemes i van cantar cançons de la tardor.
Després vam fer un berenar de tardor amb panellets, castanyes, xocolata… i ens ho vam passar molt bé
Cliqueu… Llegeix més»

NETEGEM l’ENTORN

Aquest curs els alumnes de P5 i Primària hem començat un projecte comú on estem treballant: l’entorn natural sostenible. En una de les sessions vam aprofitar per anar pels voltants de l’escola a buscar deixalles i les vam llençar al contenidor corresponent. D’aquesta manera aprenem consciència… Llegeix més»