DIA DE LA DONA I ESPORT FEMENÍ

Benvolguts/des nenes i nens de la ZER,

Sabeu quin dia és avui?? Oi que si?? Segur que n’heu parlat a classe, que ho heu escoltat a la ràdio o ho heu vist per la tele…

Doncs coincidint amb aquest dia tan assenyalat per la lluita i la igualtat dels drets de les dones i que se celebra arreu de tot el món, tenim un missatge molt motivador per vosaltres.

Es tracta d’un vídeo que de ben segur us agradarà molt i que ens envia una gran persona i esportista: la QUERALT CASTELLET.

Us el fem arribar avui, 8 de març, per celebrar i reivindicar el Dia Internacional de la Dona ja que ella n’és una gran referent!

Escolteu-la atentament perquè allò que ens diu és molt interessant i important. I segur que us ajudarà a afrontar els vostres reptes!

Properament, a les sessions d’Educació Física, amb el Joan, el Pau i la Isa, rebreu indicacions per seguir descobrint la trajectòria i algunes anècdotes i curiositats d’aquesta gran esportista que segur que us sorprendran.

Alhora treballarem molts dels valors que la Queralt ens ha volgut transmetre amb el seu missatge i, sobretot, els associats a estereotips de gènere, igualtat, superació, esforç… tant a l’esport com a la vida quotidiana.

Esperem que us agradi. Ens hi acompanyeu?