JA HEM ARRIBAT!!

Els nens i nenes de primària de la ZER ja hem arribat a “La Granja” de Sta. Maria de Palautordera. El viatge ha anat molt bé. Fa sol i “caloreta”. Segur que ens ho passarem d’ allò més bé. Fins divendres.

TANQUEM LA “PARADETA”

Us desitgem que passeu un bon estiu. Ens tornem a retrobar al setembre amb un munt d’ anècdotes i les piles ben “recarregades”. També desitgem molta sort als nens i nenes que començaran el curs que ve en una altra escola o en l’institut. Estem segurs que us anirà molt bé.

BONES VACANCES!!

MATINAL ARTÍSTICA DE P5

Aquest curs hem fet la primera matinal artística per a nens i nenes de P5. Es tracta d’ una trobada amb infants de P5 d’ algunes escoles de la Cerdanya. Primerament hem gaudit d’ un concert amb cançonetes que ja coneixíem. I després ens un hem passat d’ allò més bé experimentant en els diferents tallers que ens han proposat. Ha estat un matí molt entretingut.

HEM ARRIBAT A LLAFRANC

Bona tarda famílies,
Ja som a Llafranc disposats a passar-ho d’allò més bé tots plegats!
Fa un bon sol i ens estem preparant per anar a la platja!
FINS DIVENDRES!!!!

SETMANA BLANCA 2019

Aquest any hem tingut una Setmana Blanca una mica més curteta que de costum, ja que dilluns encara era festiu. Enguany hem esquiat a les pistes de Masella. Sort hem tingut que allà saben fabricar molt bé la neu artificial, perquè des de principis de… Llegeix més»