Projecte Joan Miró: Sortida per Llívia

Hola a tothom,

Avui, divendres 7 d’octubre de 2016, els alumnes de cicle mitjà de la ZER hem fet una sortida petita per Llívia per tal de descobrir quines escultures hi ha pel poble.

Tal com vam descobrir el passat divendres, Joan Miró també creava escultures i és per aquest motiu que hem volgut sortir pel poble on duem aquest trimestre la interzona, per descobrir quin tipus d’escultures tenim i quins en són els seus autors.

La primera de les escultures que hem trobat ha estat la que es troba a la rotonda petita que hi ha el mig del poble. I tot fent preguntes ens n’hem adonat que el pare d’un d’ells ha participat en la creació de l’escut que es troba a dalt de l’escultura. Tot un descobriment!

La següent escultura que hem anat a veure és una figura que es troba incrustada en una casa del poble i que resulta ser de la família d’un nen de l’escola. L’escultura en sí és la representació d’un familiar seu de fa dos o tres segles. Tot una troballa!

Seguint pels carrers del poble de Llívia, ens hem trobat amb una casa que, a les parets d’aquesta, està ple d’escultures creades per l’amo de la casa. La majoria de les escultures són animals esculpits en granit.

Realment hem fet bastant descobriments sobre un dels pobles de la nostra ZER.

Ara la feina que ens quedarà més endavant és saber si a Bolvir i a Ger, també tenim escultures que, ara per ara, es troben amagades del nostre coneixement.

Haurem d’investigar!

Fins la setmana que ve.