PREPARATS, LLESTOS, INTERZONA!!!

El curs ja està en marxa!

Les escoles de la ZER ja han engegat les activitats i el ritme escolar.

Ara toca començar  les activitats d’interzona:

Tots els nens de Primària ens trobem setmanalment els divendres a l’escola de Llívia durant el primer trimestre i a Ger els altres dos trimestres. Els alumnes  d’educació Infantil ho fem mensualment a la mateixa escola que els grans.

Enguany hem volgut començar la Interzona  fent activitats de retrobament al Parc de Sant Guillem. Agrupats per cicles hem fet jocs  per presentar-nos als nens i nenes que aquest curs són a la ZER.  Jocs cooperatius per afavorir la cohesió i  la participació de tots els alumnes. I una estona de joc lliure amb tots els nens de  Primària.

Ha estat una jornada molt divertida , ens hem retrobat amb companys que no veiem des del Juny.

A partir d’ara ens trobarem  setmanalment i treballarem tots plegats.

Bon curs a tota la ZER!!!