FRANCÈS AMB CICLE MITJÀ DE LA ZER

Aquest curs, com ja sabem, ha estat ben estrany i no hem pogut fer cap activitat conjunta de ZER. Així és que a CM, a l’àrea de francès, vam pensar en una activitat que d’alguna manera ens apropés una mica a la resta de companys/es de les altres escoles. Ho vam fer dedicant un dibuix amb un petit escrit en llengua francesa dirigit als companys/es de la ZER i aquí en teniu el resultat.
Durant el visionat del vídeo l’alumnat va estar content de veure, altre cop, a companys/es que feia temps que no veien. I fins i tot de veure cares noves!

Esperem que gaudiu del vídeo!