FESTA FI DE CURS A BOLVIR

Dilluns 11 de juny l’escola de Bolvir va organitzar la Festa de fi de curs amb tota la “ZER La Cerdanya”.  La temàtica va ser el joc, perquè com diu F. Tonucci:

“Jugar per un nen és la possibilitat de retallar un trosset de món i manipular-lo”

A les 15h de la tarda va començar la gimcana amb grups multigrau, on van haver de superar diferents proves:

• Autodefinit amb preguntes relacionades amb els diferents projectes portats a terme amb infantil i primària.
  • Embolicar la parella amb paper higiènic.
  • El joc del limbo.
  • Cursa amb un globus entre les cames.
  • “Cosir-se”tot el grup amb una cullera que tenia un fil enganxat.
  • Vam escoltar l’HIMNE DE LA ZER creat pel grup de Cicle Mitjà.

Es va acomiadar i entregar el diploma als alumnes de 6è que l’any que ve començaran a l’institut. Molta sort a tots ells en aquesta nova etapa!

També es va visitar a l’escola els projectes exposats/vídeos explicatius i piscolabis ofert per l’AMPA.

Cicle Inicial:  projecte de les plantes i l’univers.

Cicle mitjà: projecte musical.

Cicle Superior: projecte d’ètica animal.

Des de l’escola volem agrair la implicació i col·laboració de:

l’AMPA de l’escola Santa Cecília,  als mestres per la seva implicació, a l’Ajuntament de Bolvir i la brigada municipal, al Bar- Restaurant La Solana i al Càtering ISS.

Bon estiu a tothom!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *