Dona la nota! Encara hi som a temps!

Alumnes i famílies de la ZER, en aquest curs estrany que ens ha tocat viure hem decidit participar de la iniciativa proposada pel Departament d’Educació:

DONA LA NOTA, encara hi som a temps és una iniciativa que pretén que nens i nenes, nois i noies dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper.

Per aquesta ocasió, el Petit Taller de cançons i el Camp d’aprenentatge de Pau Casals han compost una cançó a la que nosaltres hem posat imatge.

Avui, dia 5 de juny de 2020 a les 11 del matí, coincidint amb el dia Mundial del Medi Ambient, us convidem a cantar aquesta cançó a tothom als patis, carrers, places dels diferents territoris de Catalunya i arreu del món. I a gaudiu del vídeo que hem muntat gràcies a les vostres fotos.

Us deixem el manifest escrit per l’ocasió.

I la pàgina web del departament per si voleu veure altres iniciatives que s’han realitzat a les escoles de tot Catalunya.

1. Esther Dalmau Subirats

Moltes gràcies,

Al setembre ens retrobarem amb moltes ganes de recuperar el temps perdut. En Joel i l’Ainara us desitgen molt bon estiu!!