Neu a l’escola!

Aquesta setmana ha nevat a Viladrau. Després d’haver hagut de tancar l’escola el dimarts, dimecres vam arribar amb moltes ganes de saber com havia quedat l’escola! Hi hauria gaire neu? Hi hauria gel?

Ben abrigats i equipats, hem pogut sortir a l’exterior i gaudir d’un dia ben especial, que qui sap si es tornarà a repetir al llarg d’aquest curs! Hem jugat amb les boles de neu, hem portat algun trineu, hem fet ninots de neu, hem tastat i sentit el gel i l’hem vist de ben a prop amb les lupes i la lupa binocular!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *