Setmana Europea de Prevenció de Residus

Aquest any la Setmana Europea de Prevenció de Residus està dedicada al tèxtil. Els tèxtils són la quarta categoria que exerceix una major pressió en l’ús de matèries primeres i aigua, després dels aliments, l’habitatge i el transport, i la cinquena en emissions de Gasos d’Efecte Hivernacle (GEH). Es calcula que menys de l’1% de tots els tèxtils del món es reciclen en nous tèxtils. A Catalunya el nivell de recollida selectiva dels residus tèxtils és menor al 15%.A l’escola al llarg d’aquesta setmana estem portant a terme diferents iniciatives amb roba que els i les alumnes han portat. A CS hem fet un tallers de banderoles organitzat per la Mancomunitat la Plana i a més estem fent la decoració nadalenca amb roba a tots els nivells educatius de l’escola. Aprenem les 3R: REDUÏR,RECICLAR i REUTILITZAR.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *