Visita de l’il·lustrador Valentí Gubianas

Avui els alumnes de la ZER hem anat a Verdú a fer una trobada de CI. Ens ha visitat l’il·lustrador Valentí Gubianas, creador dels dibuixos del llibre que hem llegit tots els alumnes de CI de la ZER, ” Una capsa de secrets”. Ens ha ensenyat els dibuixos originals que va fer pel llibre i desprès ens ha mostrat una part del material que fa servir per pintar. Ens ha comentat que pinta dibuixos en tamany DIN A3, com fa murals a les parets de dimensions molt grans.

Durant una hora hem pogut gaudir de dos dibuixos que ens ha pintat. Un era l’entorn del pati de Verdú i quatre alumnes jugant simbolitzant un/a alumne/a de cada escola de la ZER. I l’altre ens ha dit que ens faria un dibuix en dos minuts el qual també ens ha encantat. Ha estat una estona molt agradable gaudint d’un professional fent-nos un dibuix en viu.