Santa Cecília a Ciutadilla

El dia 22 de Novembre és Santa Cecília, patrona dels músics, i és per això que aquest dia el celebrem amb música.

Aquest any hem gaudit amb música a les entrades i sortides i també a l’hora del pati.

Hem preparat diferents espais per tota l’escola on hi havia diferents activitats relacionades amb la música i l’alumnat es podia moure lliurement fent les diferents propostes: pals de pluja, pintar inspirant-nos escoltant “Les quatre estacions” de Vivaldi, audicions individuals de música clàssica, experimentació amb instruments. També hem estrenat un instrument nou a l’escola que ha tingut molt èxit, unes campanetes de colors.

A mig matí el Roger, la Maia i l’Abrília ens han presentat els seus instruments, el piano, el violí i l’oboè i ens han fet un concert. Ho han fet genial i ens encantarà veure com l’any que ve encara ho fan millor! L’Ernest ens ha portat la seva flauta de fusta amb molta il·lusió. Esperem que el curs vinent s’animi més gent!

Si voleu veure les fotos, cliqueu al següent enllaç: