SANT JORDI A L’ESCOLA JARDÍ

Avui, tot l’alumnat de l’escola Jardí hem estat celebrant la diada de Sant Jordi durant tot el dia.

Al matí, a primera hora, l’alumnat de 6è ha estat l’encarregat de preparar la paradeta de Sant Jordi. Hi havia de tot: llibres i contes, treballs manuals fets per tots nosaltres, pastissets i dolços que ens han preparat les famílies per vendre, “tote bags” amb el logo de la nostra escola i unes esplèndides i boniques roses roges. Ha estat tot un èxit!!

Al migdia hem fet una parada per dinar i recuperar forces perquè, a la tarda, hem celebrat els jocs florals juntament amb cançons d’aquest dia.

• Els Picotins i Infantil han participat en els jocs florals amb rodolins.
  • Cicle Inicial, amb cal·ligrames.
  • Cicle mitjà, amb acròstics.
  • I cicle superior, amb contes.

Les cançons que han fet l’alumnat per celebrar aquest dia han estat:

• “La llegenda de sant Jordi”, cantada pels petits de l’escola.
  • “Jo vull jugar” de la Clika, pels mitjans.
  • I els grans de l’escola, han ballat un Cercle Circassià (dansa irlandesa).

Ha estat un dia ple d’alegria i amb moltes emocions.

Clicant a aquesta fotografia podreu veure la galeria d’imatges d’aquest 23 d’abril 🌹📖