Els Reis i les Patges de Verdú s’han recordat de nosaltres.

Al tornar de les festes de Nadal, vam trobar els regals que ens havien deixat els Reis i les patges de Verdú!

Quina il·lusió ens va fer!!

Aquest any a més dels jocs que ens van deixar a cada classe ens han portat quatre boniques gallines. Els reis com ho veuen tot sabien que els alumnes de cicle superior i el mestre d’educació física havien muntat un galliner a l’hort de l’escola.

Per arrodonir el dia, una altra sorpresa…els pares i mares de l’AMPA van fer una carta als reis per l’escola i, com els reis i les patges de Verdú són molt juganers/es, ens van deixar els regals al garatge. Ens van portar  un dispensador Brita d’aigua  per cada classe. Amb aquest regal aconseguirem reduir una mica més la quantitat d’ampolles de plàstic d’aigua que habitualment s’utilitzavem.

Esperem que gaudiu d’aquest petit reportatge del nostre primer dia de trimestre.