COLÒNIES EI I CI A SANTA MARIA DE MEIÀ

La passada setmana, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de la nostra ZER van estar de colònies a Santa Maria de Meià, un petit poble situat al Prepirineu català. Aquesta experiència ha estat molt enriquidora per als nostres alumnes i volem compartir amb tots vosaltres algunes de les activitats que hem fet durant aquests dies.

El primer dia, després de l’arribada a la casa de colònies, els/les monitores es van presentar les diferents activitats que realitzarien els alumnes d’EI relacionat amb “Les fades i els follets” i els de CI relacionat amb “La màquina del temps”. Després de dinar i de col·locar totes les nostres pertinences a l’habitació i triar la llitera, si dalt o baix, vam fer una activitat de senderisme pel bosc del voltant on l’alumnat va poder descobrir plantes i els arbustos autòctons de la zona.

El segon dia, a més, de gaudir de temps lliure van poder concloure les activitats del centre d’interès fent sal aromàtica i figures de fang.

En conclusió, les colònies a Santa Maria de Meià han estat una experiència molt positiva per als nostres infants, ja que han pogut descobrir la natura, gaudir de temps lliure amb els seus companys i companyes. A més, han après valors com el respecte pel medi ambient, la cooperació i la convivència. Sens dubte, una experiència que recordaran durant molt de temps.