Benvinguts al nou curs 2017-2018!!!!

Després d’un estiu molt llarg, mestres i alumnes tornem amb moltes ganes a l’escola. Un any més a l’Escola Jardí de Verdú estem molt il·lusionats i amb moltes ganes d’iniciar el curs.

Una breu introducció i presentació del nou professorat ha donat el tret de sortida del curs. Vegeu a les fotografies que bé han quedat i que atents estan pares i alumnes escoltant les paraules d’inici de curs de la nova directora!

Amb moltes rialles, ganes i abraçades els alumnes han entrat a l’aula. Ja s’han preparat per començar el curs!!! Mireu les fotografies, des dels més petits als més grans.

Molt bon inici de curs!