Benvingudes i benvinguts a l’escola Jardí

El passat 3 d’octubre va tenir lloc la reunió de famílies de l’escola Jardí de Verdú. Com altres cursos, vam fer una primera part comuna totes i tots junts on els encarregats de donar-nos les explicacions i noves informacions van ser les nenes i nens de l’escola. Un cop finalitzada aquesta primera part, cada família va poder anar amb les seves tutores o tutor a les aules corresponents. Allà es va aprofundir més en el funcionament de cada curs i les diferents activitats que durem a terme al llarg del curs.

Per aquelles famílies que no vau poder assistir, aquí us deixem el vídeo que vam projectar!