MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Benvolgudes famílies,
Hem fet una sessió amb les Bee-Bots i al ser durant la setmana de Carnestoltes hem pensat que els hi podíem pintar i dibuixar les carcasses. Estarien ben guapes i disfressades!!
Per parelles els hem fet una decoració molt divertida i una vegada acabades els hem fet fer una bonica desfilada.
Esperem que us agradi!! Nosaltres ens ho hem passat molt bé!.
Ahir a la tarda els alumnes de 6è van poder venir a recollir les orles tan merescudes.
Va ser un retrobament molt emotiu, al principi tenien vergonya però poc després van tornar a ser la pinya que van ser durant 9 anys a l’escola. Ens van explicar l’experiència tan positiva que estan vivint a l’institut i anècdotes que els hi està passant. La seva tutora Carla els va fer l’entrega de l’orla.
Us trobem a faltar però contents/es per vosaltres en aquesta nova etapa!!!
El carnaval a Verdú ha estat increïble. L’hem celebrat durant tota la setmana. Cada dia hem estat seguint i complint les consignes:
Com a novetat, aquest any, hem fet discoteca en alguns cicles (amb llums i molta música) per poder ballar i fer molta disbauxa. També, el dijous a la tarda el vam dedicar a arreglar i cuidar el pati i plantar algunes flors. El divendres a la tarda, el carnestoltes vam cremar per acomiadar-nos d’ell fins a l’any següent.
A l’arribar a l’escola vam sortir tots i totes al pati ben guarnits i vestits per l’ocasió. Ens vam asseure al pati fent una passarel·la imaginària per on vam anar desfilant per ensenyar les nostres disfresses als companys i companyes. Com que no podíem tenir públic, i tal com ja vam fer per Nadal, vam dedicar la desfilada als avis i àvies de les residències i la vam retransmetre en directe perquè en poguessin gaudir.
Com ja és tradició, el divendres, també vam fer una rua per tot el poble mostrant les nostres magnífiques disfresses. Aquest any no vam poder anar a cantar cançons a les residències, però ho vam fer des de la plaça de Verdú, acompanyats del piano. Vam cantar molt fort perquè se sentís per tot el poble.
Si voleu recordar la festa o veure el bé que ens ho vam passar; podeu mirar les fotografies i vídeos que teniu a continuació:
PASSAREL.LA EN DIRECTE
FOTOGRAFIES CARNAVAL
Per visualitzar més fotografies fes clic sobre la fotografia
CREMEM EL REI CARNESTOLTES
Ahir dijous, com ja és tradicional a l’escola de Verdú, vam celebrar el dijous gras. Al matí vam sortir tots i totes caminant fins a la Font de Santa Magdalena on vam poder gaudir d’un esmorzar de germanor. Tot seguit vam fer una activitat artística de dibuix del paisatge, d’on en van resultar autèntiques obres d’art!. A la tarda ens vam organitzar els diferents grups fent treballs de cura i manteniment dels nostres espais exteriors com són l’hort, el galliner i els patis. Va ser un dia fantàstic!
Cliqueu aquí per veure les imatges
El passat dijous, els nens i nenes d’Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà de l’escola Ramon Perelló vam anar d’excursió fins l’hípica de Tàrrega. Allí vam fer l’esmorzar tradicional de Dijous Gras, que havíem portat de casa, i després vam visitar diferents espais de l’hípica.
Feia molt bon temps i va ser un matí esplèndid, per tornar a repetir!