Programa de ràdio: LES PLANTES MEDICINALS – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CM – (14-03-2022)

Avui l’Eric Vallverdú, la Paula Arroyos, el Joan Torres, l’Alba Aguirre i l’Aura Torrent de Cicle Mitjà ens expliquen a la ràdio que són les plantes medicinals.
Realment en aquest programa aprendrem moltes coses interessants. Escolteu-nos i gaudiu i apreneu de tot el que són les plantes medicinals: on les podem trobar, la quantitat de plantes que hi ha, quina utilitat tenen, la seva història, etc.

Remedios caseros: las plantas medicinales favoritas de las farmacéuticas - Foto 1

Els programes de la nostra ràdio: Decidim els programes i gravem la seva sintonia – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CS

A cicle superior, durant uns dies vam decidir quins programes volíem que hi hagués dins de la nostra emissora de ràdio. Finalment, vam decidir els següents:

Animals, Esports, Fenòmens de la natura, Enganxats al mòbil, Les construccions més importants, La naturalesa, Els climes de Catalunya

Una vegada decidits ens vam animar a gravar cadascuna de les capçaleres/sintonies identificatives de cada un d’aquests programes. Així doncs, aquest és el resultat:

1.- Animals

2.- Esports

3.- Fenòmens de la natura

4.- Enganxats al mòbil

5.- Les construccions més importants

6.- La naturalesa

7.- Els climes de Catalunya

Ara que ja tenim això enllestit, només en queda començar a gravar els programes. Durant els pròxims dies anirem gravant tot el contingut de dins de cada un d’aquests programes.

Esperem i desitgem que aprengueu molt escoltant-nos.

Gravem la sintonia de l’emissora de ràdio de la nostra escola – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CM – (14-03-2022)

A cicle mitjà, com la resta de l’escola, treballem la ràdio.
Avui nosaltres hem treballat la sintonia de ràdio. Hem explicat perquè serveix i què és, hem escoltat exemples i finalment hem gravat la nostra pròpia sintonia. La sintonia de la nostra emissora de ràdio.
Esperem i desitgem que us agradi molt!

IFT termina licitación de radio para 63 frecuencias en FM

2n dia de colònies CM!!

Ja hem arribat al segon dia, el temps passa molt ràpid i ja estem dormint.

Avui hem fet moltes coses, per començar ens han donat un súper esmorzar per agafar forces per a la caminada del matí. Hem anat caminant i descobrint la flora del territori fins que hem arribat a la Cova del Lladre.

En acabar de dinar, els monitors ens han portat a fer activitats cooperatives per l’entorn.

Després de sopar ben nets i polits hem acabat el dia amb una fantàstica discoteca. Estem baldats de tant ballar.

Bona nit i fins demà!!! 😊💫🔝