MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Com treballem! No parem de treballar!
Durant uns dies els nens i nenes d’infantil han fet grafia. Han anat resseguint les línies de les fitxes per aprendre el traç.
Avui l’Eric Vallverdú, la Paula Arroyos, el Joan Torres, l’Alba Aguirre i l’Aura Torrent de Cicle Mitjà ens expliquen a la ràdio que són les plantes medicinals.
Realment en aquest programa aprendrem moltes coses interessants. Escolteu-nos i gaudiu i apreneu de tot el que són les plantes medicinals: on les podem trobar, la quantitat de plantes que hi ha, quina utilitat tenen, la seva història, etc.

A cicle superior, durant uns dies vam decidir quins programes volíem que hi hagués dins de la nostra emissora de ràdio. Finalment, vam decidir els següents:
Animals, Esports, Fenòmens de la natura, Enganxats al mòbil, Les construccions més importants, La naturalesa, Els climes de Catalunya
Una vegada decidits ens vam animar a gravar cadascuna de les capçaleres/sintonies identificatives de cada un d’aquests programes. Així doncs, aquest és el resultat:
1.- Animals
2.- Esports
3.- Fenòmens de la natura
4.- Enganxats al mòbil
5.- Les construccions més importants
6.- La naturalesa
7.- Els climes de Catalunya
Ara que ja tenim això enllestit, només en queda començar a gravar els programes. Durant els pròxims dies anirem gravant tot el contingut de dins de cada un d’aquests programes.
Esperem i desitgem que aprengueu molt escoltant-nos.
A cicle mitjà, com la resta de l’escola, treballem la ràdio.
Avui nosaltres hem treballat la sintonia de ràdio. Hem explicat perquè serveix i què és, hem escoltat exemples i finalment hem gravat la nostra pròpia sintonia. La sintonia de la nostra emissora de ràdio.
Esperem i desitgem que us agradi molt!

Ja hem arribat al segon dia, el temps passa molt ràpid i ja estem dormint.
Avui hem fet moltes coses, per començar ens han donat un súper esmorzar per agafar forces per a la caminada del matí. Hem anat caminant i descobrint la flora del territori fins que hem arribat a la Cova del Lladre.
En acabar de dinar, els monitors ens han portat a fer activitats cooperatives per l’entorn.
Després de sopar ben nets i polits hem acabat el dia amb una fantàstica discoteca. Estem baldats de tant ballar.
Bona nit i fins demà!!! 😊💫🔝
Avui els nens i nenes d’infantil s’han dibuixat a ells mateixos. Són tots uns artistes, ja que ho han fet d’allò més bé.