MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Aquest any hem començat el programa Tenim la paraula i pretenem que el nostre alumnat millori la llengua oral per mitjà del treball de la ràdio a cicle superior.
Al racó de ràdio hem estat preparant les nostres emissions. Us deixem el programa que van gravar l’Andrei, el Gabi, la Saliha i la Noèlia parlen dels ecosistemes i de les noves alumnes de cicle mitjà de l’escola.
Quins artistes tenim a l’Escola Jardí de Verdú.
Per acomiadar l’estació de l’hivern els nens i nenes d’Educació Infantil ens han interpretat el conte dels “Bons amics”. Però… ho han fet d’una manera extraordinària, ho han fet teatralment.
Mireu el vídeo i gaudiu del bé que ho han fet!
Aquest últim programa de ràdio, d’aquest segon trimestre, l’hem dedicat a explicar el tipus de plantes que podem trobar a Catalunya.
Així mateix, l’Aina V., la Mariona, la Naia, l’Ainara i el Nasar de Cicle Mitjà, ens han contat quins tipus d’arbres, arbustos, arbres fruiters i/o herbes hi ha a Catalunya.
Escolteu amb molta atenció i aprendreu la vegetació que dia a dia ens envolta.
Esprem que gaudiu molt del programa.
Ens anem escoltant pròximament!


Els dies 31 de març i 1 d’abril els i les alumnes d’EI i CI de tota la ZER vam gaudir d’uns dies de colònies a Cambrils! Feia moltes setmanes que esperàvem amb il·lusió aquesta trobada, i, per fi, vam poder gaudir-la al màxim!
La nostra primera aventura va… Llegeix més»
Durant aquest primer i segon trimestre els nens i nenes d’inicial i infantil s’han iniciat amb la programació. Han treballat robòtica mitjanant les Bee-Bots.
A la vegada que han anat aprenent sense parar; s’ho han passat d’allò més bé.
Cada vegada es van complicant més els reptes, però l’alumnat no ens deixa mai de sorprendre i ho fan d’allò més bé.
Durant el tercer trimestre seguirem amb aquestes activitats i anirem augmentant la dificultat. Segur que ho faran d’allò més bé.
El dia 25 de març els alumnes de cicle superior de la ZER Guicivervi vam anar d’excursió a Lleida. Primer de tot vam anar a l’Arborètum, un jardí botànic, gran com set camps de futbol. Vam fer una visita guiada on ens anaven explicant diferents tipus d’arbres i d’arbust i anàvem resolent diferents enigmes. Tot seguit vam esmorzar allà mateix.
Després l’autocar ens va portar al centre de recuperació de la fauna de Vallcalent, on vam veure ocells que no podien tornar al seu hàbitat natural.
Vam poder tocar una daina i vam observar amb prismàtics des d’un mirador on vam poder veure moltes cigonyes, flamencs, ànecs…
Finalment, vam anar al parc de la Mitjana a dinar i quan vam acabar vam jugar una estona.
Ens va agradar molt l’excursió, vam aprendre moltes coses noves i vam gaudir dels nostres companys/es de la ZER.
prem a la fotografia per visualitzar-ne més
ESCRIT PELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR