MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Hola, famílies:
Els petitons de l’escola Jardí us volem ensenyar un petit recull d’algunes activitats que hem fet aquest primer trimestre de curs. Tenim diferents activitats, des de la Piada fins a preparar l’arbre de Nadal per la classe.
Amb les diferents activitats hem pogut treballar la psicomotricitat fina (estampant, estripant, enganxant gomets…), la descoberta de l’entorn, joc simbòlic…
Hem gaudit compartint les diferents experiències en companyia dels nostres amics i amigues i ho volem compartir amb vosaltres.
Ara que ja acabem el trimestre i estem a les portes de Nadal us volem desitjar unes Bones Festes i a la tornada ja us explicarem més activitats de les que anirem fent.
Bones Festes!!
Els petitons de l’escola.
Aquest trimestre ha estat molt intens i per fi han arribat les vacances!
Molta força pel nou any!
El Claustre de la ZER Guicivervi
Com cada curs la paradeta de Santa Llúcia dona el tret de sortida a les activitats nadalenques de l’escola. Dediquem tota una jornada a fer treballs manuals per vendre, a més a més de les ponsèties i els dolços i pastissos que aporten les famílies. Amb tots aquests articles vam aconseguir una parada ben formosa. Les i els alumnes de Cicle Superior van ser els encarregats de gestionar tota la paradeta: fer cartells dels preus, muntar taules, decorar, distribuir els articles a vendre, fer de venedores i venedors… i val a dir que ho van fer molt bé!
Sempre és un matí molt bonic que compartim amb la gent del poble i on ens demostren la seva solidaritat comprant les nostres manualitats!
Moltes gràcies a totes i a tots!
Cliqueu a la imatge per veure més fotografies de la parada
Durant els últims dies, una de les activitats que fem, és la visita a les residències per cantar nadales conjuntament. Aquesta vegada hem pogut tornar a entrar i poder-ho fer més íntimament! És una activitat que ens emociona a grans i petits, és un moment emotiu i on ens sentim molt acollides i acollits. Ja desitgem preparar la següent trobada! De passada també hem anat a l’Ajuntament a cantar!
Mireu que bé ens ho hem passat!
Cliqueu a la imatge per veure més fotografies de la cantada a les residències