Recull d’activitats 1r trimestre petitons Verdú.

Hola, famílies:

Els petitons de l’escola Jardí us volem ensenyar un petit recull d’algunes activitats que hem fet aquest primer trimestre de curs. Tenim diferents activitats, des de la Piada fins a preparar l’arbre de Nadal per la classe.

Amb les diferents activitats hem pogut treballar la psicomotricitat fina (estampant, estripant, enganxant gomets…), la descoberta de l’entorn, joc simbòlic…

Hem gaudit compartint les diferents experiències en companyia dels nostres amics i  amigues i ho volem compartir amb vosaltres.

Ara que ja acabem el trimestre i estem a les portes de Nadal us volem desitjar unes Bones Festes i a la tornada ja us explicarem més activitats de les que anirem fent.

Bones Festes!!

Els petitons de l’escola.