Taller de fang (De la teoria a la pràctica) – Escola de Guimerà

El 25 i 26 de maig els alumnes de l’Escola Guimerà  ens vam retrobar amb el Jose i la Maria. Van tenir l’amabilitat de vindre a l’escola per tal de guiar-nos i inspirar-nos en l’elaboració d’una escultura de fang. Gràcies a ells vam poder conèixer diferents tècniques per poder materialitzar les nostres idees i crear la nostra obra.

Moltes gràcies Jose i Maria!

 

“Todos los niños son artistas. El problema es mantenerlos así hasta que crezcan” Pablo Picasso

“La acción es la llave de todo éxito” Pablo Picasso

Jose Davila:

Instagram: @jdavilaart

Web: www.davilaserra.com

Jose i Maria, dos artistes establerts a Guimerà

El passat 19 de maig l’alumnat de CM i CS de l’escola de Guimerà vam tindre la sort de visitar els tallers de dos artistes establerts a la vila de Guimerà des de fa una anys, el Jose Davila i la Maria. Els dos ens van obrir les portes de casa seva per poder accedir al seu taller, que el tenen a la planta baixa de casa. Vam poder veure diverses de les seves obres i ens van explicar el procés de creatiu que hi ha darrere d’una obra artística.

Gràcies Jose i Maria per compartir un tros del vostre temps amb nosaltres! Vam aprendre moltes coses i ens vam poder impregnar de la vostra sensibilitat i vitalitat.

 

Todo lo que puedas imaginarte es real Pablo Picasso

 

Jose Davila:

Instagram: @jdavilaart

Web: www.davilaserra.com

A l’estiu volem fer… – RÀDIO CS – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (03-06-2021)

Ja s’apropa final de curs i avui els nens i nenes de CS de l’Escola Jardí de Verdú ens expliquen tot allò que els hi agradarà fer aquest estiu. Ja tenen ganes de vacances i per això us transmeten els desitjos que volen complir pròximament.

Escolteu-los i sabreu com gaudiran d’aquestes vacances.

Molt bon estiu!

BALLEM, QUE ARRIBA L’ESTIU!! – Zer GuiCiVerVi

Durant aquest darrer tram de trimestre totes les nenes i nens de la ZER, des de l’àrea d’Educació física, ens hem posat a punt per les festes i revetlles que vindran d’aquí poquet!

De seguida ens vam engrescar amb la idea de fer un ball encadenat en què tots i totes hem participat i aportat les seves idees per tal d’ inventar-se una petita coreografia grupal, demostrant que sabem treballar en equip i sobretot que tenim molt i molt de ritme! Esperem que us agradin tant els balls com a nosaltres haver-los fet!

Vídeo dels nens i nenes de CM i CS de la ZER GUICIVERVI:

Vídeo dels nens i nenes d’INF i CI de la ZER GUICIVERVI: 

El text instructiu: Busquem el tresor – RÀDIO A CM – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (31/05/2021)

Les últimes sessions de ràdio a CM hem estat treballant el text instructiu.

Així mateix, hem estat preparant uns textos amb diferents instruccions per a indicar als nostres companys/es on podrem trobar un tresor si seguim les directrius assenyalades.

Ens hem dividit en 4 grups i cada grup ha preparat un d’aquests textos. Després els hem gravat a la ràdio per tal de poder-los escoltar posteriorment i poder trobar, si seguim els passos indicats, els tresors que cada grup ha amagat.

Realment ens ho hem passat molt bé, preparant-ho, gravant-ho i buscant els tresors.

– GRUP 1 (Naia, Estel, Èlia, Mariona):

 

– GRUP 2 (Clara, Queralt, Aina A, Guillem):

 

– GRUP 3 (Alba, Xènia, Míriam i Aura):

 

– GRUP 3 (Aina V, Dídac, Mia i Berta):

 

 

El sector terciari i l’oficina de turisme de Verdú – CM – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (28-05-2021)

A CM, a l’àrea de medi, treballem “fem de guies”. Darrerament hem treballat els sectors (primari, secundari i terciari). I, avui concretament, hem treballat el sector terciari al nostre poble.

Ja sabíem que el nostre sector terciari del nostre poble era molt ric, però avui ho hem acabat de confirmar. Primerament hem anat a l’oficina de turisme i allí ens han explicat quina és la seva funció i quins altres sectors terciaris disposem a Verdú.

Després, hem visitat la població guiant-nos amb uns mapes turístics que ens han donat a cascun de nosaltres. A través de les llegendes i els carrers ens hem anat situant amb el mapa i hem anat assenyalant tot l’important. Així mateix, hem après a interpretar el mapa i a situar-nos a l’espai.

Ens ho hem passat genial, mentre hem après moltíssim!