Santa Llúcia i cantada de Nadales a les residències de Verdú

Com cada curs la paradeta de Santa Llúcia dona el tret de sortida a les activitats nadalenques de l’escola. Dediquem tota una jornada a fer treballs manuals per vendre, a més a més de les ponsèties i els dolços i pastissos que aporten les famílies. Amb tots aquests articles vam aconseguir una parada ben formosa. Les i els alumnes de Cicle Superior van ser els encarregats de gestionar tota la paradeta: fer cartells dels preus, muntar taules, decorar, distribuir els articles a vendre, fer de venedores i venedors… i val a dir que ho van fer molt bé!

Sempre és un matí molt bonic que compartim amb la gent del poble i on ens demostren la seva solidaritat comprant les nostres manualitats!

Moltes gràcies a totes i a tots!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies de la parada

Durant els últims dies, una de les activitats que fem, és la visita a les residències per cantar nadales conjuntament. Aquesta vegada hem pogut tornar a entrar i poder-ho fer més íntimament! És una activitat que ens emociona a grans i petits, és un moment emotiu i on ens sentim molt acollides i acollits. Ja desitgem preparar la següent trobada! De passada també hem anat a l’Ajuntament a cantar!

Mireu que bé ens ho hem passat!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies de la cantada a les residències