MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Ahir al matí, els alumnes de l’escola Ramon Perelló hem pogut gaudir de la visita de dues policies de trànsit que ens han recordat el valor de prendre precaucions i d’evitar riscos. A través de dinàmiques i jocs ben divertits, hem pogut adonar-nos de la importància de les normes i per què les hem de seguir sempre. No tan sols això, sinó que també hem après que hem de vigilar amb les males influències i no seguir-les si no ens porten pel bon camí.
Ha estat una visita molt interessant i de la que n’hem pogut treure uns aprenentatges essencials pel nostre dia a dia!
Avui l’alumnat de Cicle Mitjà ha gaudit del Domènec, un professional de l’atletisme de Verdú. Ell és el qui porta el Correvinyes, entitat predestinada a l’atletisme. Tal com ens ha comentat l’atletisme no únicament correspon a córrer; com molta gent es pensa, sinó que també hi ha moltes altres activitats; com ara llançaments, proves de salts, marxes, caminades, etc.
Hem pogut gaudir d’una visita guiada al gimnàs de Verdú i d’un torn de preguntes perquè ens resolgués tots els dubtes que teníem.
Ha estat un magnífic plaer comptar amb ell per aprendre!
Nosaltres, aquest any la setmana cultural la treballem de les entitats del poble, i ens ha tocat el Correvinyes. Per aquest motiu, estem treballant aquesta entitat.
La setmana que ve el Domènec tornarà a venir a l’escola. Aquesta vegada ens ajudarà a muntar una gimcana amb diferents proves relacionades amb l’atletisme.
Que bé que ens ho hem passat, i que bé que ens ho passarem!
L’últim dia del trimestre tot l’alumnat de la ZER vam anar a celebrar la mona a Verdú.
L’Escola Jardí ens va rebre, com sempre, amb els braços ben oberts i quan tothom va haver arribat vam posar fil a l’agulla a les activitats que havia pensat el Claustre de la ZER.
La benvinguda, amb el repte d’endevinar els noms de les aules, va ser molt bonica. Després va venir la part musical, educació infantil ens va cantar “La papallona”, cicle inicial “El carnaval”, cicle mitjà i superior van fer una batucada amb “El ritmo de la noche” i tota la ZER vam cantar el nostre himne GuiCiVerVi.
Tot seguit, vam esmorzar per cicles i en acabar vam fer dotze grups internivell per guarnir les mones. Cada grup va decorar la mona, van quedar xulíssimes!
En acabar, vam anar tots al parc a dinar i a jugar. Aquestes estones obertes fan que els infants es relacionin lliurement, coneixen altres alumnes, enforteixen relacions i gaudeixen descobrint les petites coses del nostre entorn.
Seguidament, vam fer una sortida per cicles en diferents indrets del poble: superior, a la font de Santa Magadalena, mitjà, a Cal Berlí, inicial, al jardí i al pati d’armes del Castell i infantil al parc de les residències. En arribar-hi vam fer l’activitat “Easter Egg Hunt”, es tracta d’un joc molt conegut i típic d’Anglaterra, que consisteix en trobar els ous de xocolata de Pasqua que estan amagats. A mesura que els van trobant els van posant al cistell. Vam comptar els ous i els vam repartir entre tots acompanyats d’un tall de mona que havíem elaborat al matí.
En acabar de menjar la mona, vam tornar cap a l’Escola de Verdú per començar els desplaçaments cap als pobles de la ZER.
D’aquesta manera tan senzilla i tradicional vam finalitzar el trimestre pensant en els nens i nens de la ZER, en els nous amics i amigues, en les properes activitats, trobades, sortides, reptes i colònies i aventures que ens esperen el proper trimestre.
Bona Pasqua famílies ens retrobem el dimarts 11 d’abril!
Cliqueu per veure les fotografies.
Avui, després de treballar al llarg del trimestre la tipologia textual de la carta, hem anat a comprar segells i finalment a tirar les cartes a la bústia de correus.
L’alumnat de Cicle Mitjà hem comprat el segell a una botiga emblemàtica de Verdú, desprès hem enganxat al sobre el segell (on hi havia el remitent i el destinatari). Per acabar hem anat a la bústia i l’hem tirat dins.
Realment ens ho hem passat d’allò més bé treballant aquesta tipologia. Hem après molt i esperem rebre ben aviat la resposta de les nostres cartes!
A l’hora de ràdio l’alumnat de Cicle Inicial ha treballat, durant tot el trimestre, diferents reptes. En aquest vídeo, ens els mostren. Esperem que els gaudiu i que els feu igual de bé.
Aquest trimestre als diferents cicles hem suat i gaudit de valent.
A cicle inicial just després de les vacances de nadal, hem tingut l’oportunitat d’aprendre i descobrir nous jocs. Més endavant hem començat a treballar les habilitats motrius, concretament, els salts i els desplaçaments demostrant que evolucionem molt favorablement tot i ser capacitats físiques exigents. Hem jugat a alguns jocs de córrer, de persecució i diferents circuits de desplaçaments i salts. Ja per tancar el trimestre hem treballat l’equilibri a través de jocs molt divertits.
A cicle mitjà hem descobert nous jocs populars i d’animació que hem gaudit molt. Els mesos de febrer i març els hem dedicat a consolidar diferents habilitats motrius bàsiques com els salts i els desplaçaments, així com capacitats físiques com la velocitat o resistència mitjançant jocs, circuits i diferents reptes que hem anat superant notablement.
A cicle superior també hem treballat diferents jocs i hem pogut descobrir alguns esports interessants i poc coneguts com el Dodgeball, en el qual dos equips amb el mateix nombre de jugadors situats en un espai rectangular, dividit en dues zones tenen l’objectiu d’eliminar tots els membres de l’altre equip mitjançant llançaments realitzats amb pilotes toves.
Cliqueu a la imatge i veureu un petit recull de fotos de les diferents activitats realitzades durant el trimestre.