Visita del Domènec – CORREVINYES DE VERDÚ i visita al gimnàs del poble – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CM – (11-04-2023)

Avui l’alumnat de Cicle Mitjà ha gaudit del Domènec, un professional de l’atletisme de Verdú. Ell és el qui porta el Correvinyes, entitat predestinada a l’atletisme. Tal com ens ha comentat l’atletisme no únicament correspon a córrer; com molta gent es pensa, sinó que també hi ha moltes altres activitats; com ara llançaments, proves de salts, marxes, caminades, etc.

Hem pogut gaudir d’una visita guiada al gimnàs de Verdú i d’un torn de preguntes perquè ens resolgués tots els dubtes que teníem.

Ha estat un magnífic plaer comptar amb ell per aprendre!

Nosaltres, aquest any la setmana cultural la treballem de les entitats del poble, i ens ha tocat el Correvinyes. Per aquest motiu, estem treballant aquesta entitat.

La setmana que ve el Domènec tornarà a venir a l’escola. Aquesta vegada ens ajudarà a muntar una gimcana amb diferents proves relacionades amb l’atletisme.

Que bé que ens ho hem passat, i que bé que ens ho passarem!

prem a la fotografia per visualitzar-ne més