Visita de trànsit

Ahir al matí, els alumnes de l’escola Ramon Perelló hem pogut gaudir de la visita de dues policies de trànsit que ens han recordat el valor de prendre precaucions i d’evitar riscos. A través de dinàmiques i jocs ben divertits, hem pogut adonar-nos de la importància de les normes i per què les hem de seguir sempre. No tan sols això, sinó que també hem après que hem de vigilar amb les males influències i no seguir-les si no ens porten pel bon camí.

Ha estat una visita molt interessant i de la que n’hem pogut treure uns aprenentatges essencials pel nostre dia a dia!