Fotografies de setembre a gener de Guimerà

I ja portem mig curs!
A l’escola de Guimerà us volem compartir algunes fotografies del que hem estat fent fins ara!
Començant per l’arribada i els primers dies d’escola dels més petits, la Castanyada a l’escola i a la Font Cirera, que és l’espai que l’Ajuntament de Guimerà ens ha cedit en custòdia perquè nosaltres puguem treballar el Projecte Natura Km0, diverses sortides: Vallsanta, fira de teatre, Montgai màgic, retrobament a Vilagrassa, Juneda i la Panera.
També trobareu fotografies del treball del Projecte rius, l’hort, la plàstica, del dia de Santa Cecilia, Nadal, dels regals dels Reis i finalment la celebració del dia de la Pau.
Com gaudim de la nostra escola i dels nostres infants!

https://photos.app.goo.gl/wX8E6kvdufKaMngc8

CELEBREM EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA JARDÍ

Dimarts, 30 de gener, vam celebrar el dia de la Pau a l’escola Jardí de Verdú.

Tot l’alumnat i claustre vam sortir al pati, aprofitant que feia bon temps, per a obrir les càpsules del temps que teníem penjades als arbres del pati des del curs passat. Un cop obertes, vam llegir tots els desitjos que vam escriure fa exactament un any. I en acabar, vam tornar a posar dins les càpsules, els desitjos que teníem per aquest curs.

En acabar aquesta activitat, vam gaudir d’una xocolatada amb melindros que estaven per llepar-se els dits!

L’endemà, vam continuar amb una altra activitat del dia de la Pau, ja que el temps se’ns va tirar sobre i no la vam poder fer el mateix dia. Aquesta activitat va ser molt interessant, ja que vam observar entre tots el quadre d’en Picasso anomenat “Guernica”. Tots i totes vam explicar quines sensacions i emocions ens despertaven en veure’l. Tot seguit, vam comparar el Guernica original amb un altre pintat per nosaltres en colors.

A continuació, us deixem imatges d’aquest dia, un dia ple d’amor i alegria.

 

PROGRAMEM AMB LEGO SPIKE I TALE-BOT A L’ESCOLA JARDÍ

Quan vam tornar de les vacances de Nadal, l’alumnat de l’escola Jardí de Verdú es va trobar amb uns regals increïbles. Eren caixes per programar amb Lego Spike Essential, Lego Spike Prime i Tale-Bot!

Així doncs, dues hores a la setmana les dediquem a endinsar-nos en aquest meravellós món de la programació. Ens encanta!

 

Anem al teatre amb La casa més petita

Avui els alumnes de cicle mitjà de la ZER hem anat al teatre Ateneu a veure La casa més petita de la companyia Campi qui pugui, que ens ha fet viure l’experiència de les persones refugiades de la guerra.

Amb una maleta, un petit pomer i el desig de tornar aviat, la Betina deixa enrere casa seua per descansar del soroll de les bombes i de la por que li provoca la guerra.

En arribar a la seua “nova casa”, s’adona que res és com s’imaginava. La Norma, una xiqueta més gran en la mateixa situació, serà qui l’acompanya en aquesta història, construint entre les dues una amistat que els permetrà fer front a les dificultats a les quals sobreviuen.

Tant de bo les persones no haguéssim de viure per força en un altre lloc, deixant la família i tot el que teníem.

ENS GRAVEM RECITANT POEMES!

L’alumnat d’Educació Infantil de l’escola Jardí de Verdú hem estat gravant, a l’aula del Crhoma, els poemes que hem après durant el primer trimestre.

Ha estat molt divertit perquè hem fet moltes preses falses fins que ens ha agradat com ho hem fet. Hem parlat en veu alta i a poc a poc perquè se’ns escolti bé. També hem intentat mantenir una bona postura corporal.

Ens ha agradat tant l’experiència que, estem desitjant fer els poemes del segon trimestre per així fer-ho cada cop més bé.

A continuació podeu veure el vídeo que hem gravat. Desitgem que us agradi!