CELEBREM EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA JARDÍ

Dimarts, 30 de gener, vam celebrar el dia de la Pau a l’escola Jardí de Verdú.

Tot l’alumnat i claustre vam sortir al pati, aprofitant que feia bon temps, per a obrir les càpsules del temps que teníem penjades als arbres del pati des del curs passat. Un cop obertes, vam llegir tots els desitjos que vam escriure fa exactament un any. I en acabar, vam tornar a posar dins les càpsules, els desitjos que teníem per aquest curs.

En acabar aquesta activitat, vam gaudir d’una xocolatada amb melindros que estaven per llepar-se els dits!

L’endemà, vam continuar amb una altra activitat del dia de la Pau, ja que el temps se’ns va tirar sobre i no la vam poder fer el mateix dia. Aquesta activitat va ser molt interessant, ja que vam observar entre tots el quadre d’en Picasso anomenat “Guernica”. Tots i totes vam explicar quines sensacions i emocions ens despertaven en veure’l. Tot seguit, vam comparar el Guernica original amb un altre pintat per nosaltres en colors.

A continuació, us deixem imatges d’aquest dia, un dia ple d’amor i alegria.