El correu electrònic – Ràdio Cicle Mitjà – Escola Jardí de Verdú

Què és un correu electrònic? El correu electrònic és un servei d’internet similar a un FAX? … Molts dubtes són els quins tenia l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Jardí de Verdú sobre el que era i com funcionava el correu electrònic.

Finalment han après que és un servei que ens permet enviar correus de forma digital a ordinadors que estan connectats a la xarxa Internet i, a més, de manera immediata. Per poder enviar un correu electrònic és necessària una adreça de correu electrònic que fa referencia a una bústia personal on arriben els missatges electrònics.

Desprès d’aprendre tot això, els nens i nenes han escrit un correu electrònic de les quals l’han enviat a un destinatari imaginari. No obstant, aquest text ha servit per llegir-lo a la ràdio. De fet, els alumnes i les alumnes no han enviat aquest correu sinó que, simplement, l’han redactat i desprès llegit a la ràdio per treballar la tipologia textual.

Si voleu escoltar aquest correus electrònics, no dubteu en escoltar el PodCast que apareix a continuació:

La piada, la nostra Verema! – Escola Jardí de Verdú

A finals de setembre, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar la festa de la Verema. Per gaudir al màxim d’questa festa vam recuperar la nostra Tina i vam piar, trepitjar el raïm, tota l’escola.

És molt emocionant realitzar una activitat tant arrelada a la cultura i tradició de Verdú, el nostre poble.

 

FOTOS INFANTIL – ANEM A BUSCAR RAÏM

 

FOTOS PRIMÀRIA- ANEM A BUSCAR RAÏM

 

FOTOS – FEM LA PIADA A L’ESCOLA (MATÍ)

Vam fer coincidir la Piada amb la inauguració simbòlica de les noves portes i finestres de l’escola. Per dur a terme aquest acte va venir el nostre alcalde, en Pep Mas.

 

FOTOS – INAGUREM LES FINESTRES I LES OBRES DE L’ESCOLA (TARDA)

Tant mestres com alumnes donem les gràcies a l’Ajuntament de Verdú per haver financiat i fer possible aquesta millora al nostre centre.

 

 

 

 EQUIP DE MESTRES ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Per un BON inici de curs, un BON vídeo – Escola Jardí de Verdú

Hola a tots i a totes;

desprès d’uns dies d’iniciar el curs, ja estem treballant de valent.

Per fer un breu recordatori de les normes de l’escola, de les activitats que celebrarem, … és a dir, de tot el que fem i farem a l’escola, els alumnes i les alumnes ens ho expliquen al vídeo que podeu reproduir a continuació. Aquest és el vídeo que varem reproduir el dia de la reunió de pares de l’escola Jardí de Verdú. Si el voleu tornar a veure no dubteu en reproduir-lo de nou i si no l’heu vist és d’allò més aconsellable.

I, recordeu: Aquest curs és una nova aventura, gaudim del viatge.