MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Què és un correu electrònic? El correu electrònic és un servei d’internet similar a un FAX? … Molts dubtes són els quins tenia l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Jardí de Verdú sobre el que era i com funcionava el correu electrònic.
Finalment han après que és un servei que ens permet enviar correus de forma digital a ordinadors que estan connectats a la xarxa Internet i, a més, de manera immediata. Per poder enviar un correu electrònic és necessària una adreça de correu electrònic que fa referencia a una bústia personal on arriben els missatges electrònics.
Desprès d’aprendre tot això, els nens i nenes han escrit un correu electrònic de les quals l’han enviat a un destinatari imaginari. No obstant, aquest text ha servit per llegir-lo a la ràdio. De fet, els alumnes i les alumnes no han enviat aquest correu sinó que, simplement, l’han redactat i desprès llegit a la ràdio per treballar la tipologia textual.
Si voleu escoltar aquest correus electrònics, no dubteu en escoltar el PodCast que apareix a continuació:
Aquestes dues setmanes hem estat de celebració a l’aula de Cicle Superior de Vilagrassa. Ha estat l’aniversari del Mark i la Irati!
Moltíssimes felicitats!!!

A finals de setembre, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar la festa de la Verema. Per gaudir al màxim d’questa festa vam recuperar la nostra Tina i vam piar, trepitjar el raïm, tota l’escola.
És molt emocionant realitzar una activitat tant arrelada a la cultura i tradició de Verdú, el nostre poble.
FOTOS INFANTIL – ANEM A BUSCAR RAÏM
FOTOS PRIMÀRIA- ANEM A BUSCAR RAÏM
FOTOS – FEM LA PIADA A L’ESCOLA (MATÍ)
Vam fer coincidir la Piada amb la inauguració simbòlica de les noves portes i finestres de l’escola. Per dur a terme aquest acte va venir el nostre alcalde, en Pep Mas.
FOTOS – INAGUREM LES FINESTRES I LES OBRES DE L’ESCOLA (TARDA)
Tant mestres com alumnes donem les gràcies a l’Ajuntament de Verdú per haver financiat i fer possible aquesta millora al nostre centre.


Hi children from ZER Guicivervi!
This is an invitation from the school in Guimerà for the meeting on Thursday October the 11th.
We hope we will have fun all together. Don’t be late, please!
See you on Thursday!
Hola a tots i a totes;
desprès d’uns dies d’iniciar el curs, ja estem treballant de valent.
Per fer un breu recordatori de les normes de l’escola, de les activitats que celebrarem, … és a dir, de tot el que fem i farem a l’escola, els alumnes i les alumnes ens ho expliquen al vídeo que podeu reproduir a continuació. Aquest és el vídeo que varem reproduir el dia de la reunió de pares de l’escola Jardí de Verdú. Si el voleu tornar a veure no dubteu en reproduir-lo de nou i si no l’heu vist és d’allò més aconsellable.
I, recordeu: Aquest curs és una nova aventura, gaudim del viatge.