El correu electrònic – Ràdio Cicle Mitjà – Escola Jardí de Verdú

Què és un correu electrònic? El correu electrònic és un servei d’internet similar a un FAX? … Molts dubtes són els quins tenia l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Jardí de Verdú sobre el que era i com funcionava el correu electrònic.

Finalment han après que és un servei que ens permet enviar correus de forma digital a ordinadors que estan connectats a la xarxa Internet i, a més, de manera immediata. Per poder enviar un correu electrònic és necessària una adreça de correu electrònic que fa referencia a una bústia personal on arriben els missatges electrònics.

Desprès d’aprendre tot això, els nens i nenes han escrit un correu electrònic de les quals l’han enviat a un destinatari imaginari. No obstant, aquest text ha servit per llegir-lo a la ràdio. De fet, els alumnes i les alumnes no han enviat aquest correu sinó que, simplement, l’han redactat i desprès llegit a la ràdio per treballar la tipologia textual.

Si voleu escoltar aquest correus electrònics, no dubteu en escoltar el PodCast que apareix a continuació: